روزانه های سارا

سارا و علیرضا

روزانه های سارا

سارا و علیرضا

۲

اینجا من از روزمره هامون میگم .... از شادی هامون ..... غصه هامون ...... بغض هامون و ...... اینجا من فقط برای علیرضا می نویسم ..... برای همسر آینده ام ..... و این وبلاگ در روز عروسیمون به شوهرم علیرضای عزیز تقدیم خواهد شد ..... که بخونه و این یک سالی که گذشت رو تو ذهنش مرور کنه...... پس اینجا یه دفترچه خاطراته روزمره است که صاحب اصلیش علیرضای عزیزمه ......و هیچکس از وجودش اطلاعی نداره جز من و خدای ما ....... این یک سال  با همه خوبی ها و بدی هاش بدون سانسور اینجا ثبت میشه ..... واسه روزی که در کنار هم بخونیمش و گذشته رو زنده کنیم ......

دوستت دارم و به وجودت افتخار می کنم تاج سرم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

خدا کنه بهش برسی و برای همیشه خوشبخت باشی.
اما انگار خیلی جوونی...

من ۲۳ سالمه و علیرضا ۲۴......
آره خیلی جوونیم ......
ممنون عزیز .......

آرش پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

وای پس حتما وب لاگ جالب و قشنگی میشه
هر وقت آپ کردی حتما خبرم کن
منم می خوام توو این یه سال کنارتون باشم

ممنون عزیز.......
اینجا اگه من در توانم باشه هر روز آپ میشه .....
شایدم بیشتر ....
شایدم کمتر !......
خوشحال میشیم که همراهمون باشید تا اون موقع ......

مرجان پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

چه تصمیمه قشنگی گرفتی ... مطمئنم علیرضای عزیز با شور و شوق می خوندشون

امیوااااااااااااارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد