روزانه های سارا

سارا و علیرضا

روزانه های سارا

سارا و علیرضا

۶

 

علیرضا ی عزیزم .... گلم ..... خوشگلم ..... نازم ......

اگر بدونی سارای تو چقدر خوشحاله که بالاخره باهات آشتی کرده ...... الهی قربونت برم دلم برات یه نقطه شده بود ..... چقدر دوستت دارم علیرضا و نمی تونم به زبون بیارم .... کاش اونقدر قدرت داشتم که می تونستم بهت بگم عاشقتم ..... بگم همه کارام اداست و من عاشقانه می پرستمت ..... می دونم تو هم عاشقمی چون تو ابراز می کنی مثه من لال نمیشی موقع ابراز احساسات کردن !..... خب از امروز بگم که چی شد ......امروز نزدیکای غروب با هم چت کردیم ..... همش تو حرف زدی .... همش گلایه کردی و من باز لال بودم و کلمه ای حرف نزدم ..... گفتی و گفتی و گفتی تا تمام عقده های دلت خالی شدن .....آخرای بحثمون من به حرف افتادم و یه ذره از خودم دفاع کردم ..... بعدش مثه همیشه با هم خوب شدیم .... به همین سادگی ..... کی باورش میشه؟!...... ما دیوونه ایم؟ ..... جنون داریم به نظرت؟...... اینا عوارض چیه؟!....... ما هیچیمون به آدمیزاد نرفته که .......بعدش همدیگرو بوسیدیم و قرار شد بهم زنگ بزنی ..... اما نزدی و من واستادم به نماز خوندن ..... رکعت دوم زنگ زدی نفهمیدم چه جوری نمازو تموم کردم ولی وقتی سلام دادم تو قطع کرده بودی و من نمی تونستم بهت زنگ بزنم چون نمیدونستم مامانت خونه ان یا نه.........چقدر دلم برای صدات تنگ شده بود ...... چقدر ناراحتم که فردا جمعه است و من نمی تونم تورو ببینم عزیزم.......چقدر دوستت دارم علیرضای من......

شاید بیام چتمونم بذارم اینجا ..... شایدم نه ..... فقط روزی که داری اینو می خونی بدون که امروز بهم گفتی تو دلمو شکوندی .... تو حتی پپرتو بیشتر از من دوست داری و ..... یادت اومد؟!

 

 

پ. ن : کسی میدونه چرا پستای من این جوری ثبت میشن؟ هر چی رو می فرستم میره اول قدیمیا میاد بالاتر ..... میدونین چرا؟!(یعنی ۳ بالاتر از ۶ امین پستمه!)

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://paraantez.bolgsky.com

سلام.
اگه شما در یه روز بیش از یه بار بنویسین نوشته های شما زیر هم قرار میگیره. بهتره روزی یه بار تایپ و ارسال کنین

سلام
ممنون نمی دونستم فکر می کردم اینم مثه بلاگفاس بهش عادت نداشتم فکر کردم مال من خرابه
لطف کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد