روزانه های سارا

سارا و علیرضا

روزانه های سارا

سارا و علیرضا

۹

 

دیروز یکشنبه .......من امتحان وصایا داشتم ساعت 6 عصر ..... صبح اتفاق خاصی نیفتاد ..... با هم قرار گذاشتیم که 5:30 بیای که با هم بریم دانشگاه ...... من ساعت 5:15 زنگ زدم آژانس واسه 5:30 رزرو کردم ..... این بی شرفا هم از وقتی ب ن ز ی ن سهمیه * بندی شده دیگه ماشین نمی فرستن .... تا ساعت 5:50 تو کوچه واستاده بودم و هی زنگ می زدم اونا هم می گفتن الان می فرستیم .... اونقدر عصبانی و آشفته و مضطرب بودم که به محض نشستن تو ماشین دااااااااااااااد زدم و هر چی دلم خواست گفتم و کلی به مدیر آژانس فحش دادم اونم می گفت به خدا تقصیر من نیست که!...... تو که سوار شدی با دیدینت آروم شدم ..... بغض کرده بودم و داشت اشکام می ریخت ولی تو همین که دستمو گرفتی بهم یه آرامشی دادی عجیب ...... می ترسیدم دیر برسم سر جلسه ..... منم که زر زرو می زدم زیر گریه ...... امتحانش یه ذره سخت بود نمی دونم چی کار کردم ولی چند تا غلط دارم ....... بعد امتحان با هم رفتیم زیست خاور که تو شلوارتو پرو کنی ...... تو تاکسی هم شلوارت خیس!!! شد و کیفتو از خجالت گرفته بودی جلوت!!!!!!!!!!!!!!! چقدر خندیدیم!!!!!!!!! ...... بعد تو واسم از این پاستیلای گرون کندی میکس خریدی و یه  ذره بهت دادم بچشی!......ساعت 8:15 رسیدیم خونه ........ نصف بیشتر پاستیلا رو هم دیشب خوردم از بس که خوشمزه بودن ..... حیف که خیلی گرون بود .... کیلویی 12500 .... ما که 200 گرم بیشتر نگرفتیم و خیلی کم بود ....... دستت درد نکنه ولی خیلی چسبید و خوشششششششششششششمزه بود.......

ممنون علیرضای خوب من .....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

باز در کلبه تنهایی خویش

عکس تو روی مرا ابری کرد

عکس تو خنده به لب داشت ولی

اشک چشمان مرا جاری کرد

سلام عیدتون مبارک

سلام
عید شما هم مبارک.....

مرجان دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

شللوارش خیسسس شد ؟ !!!!!!!! غشمولک

دلم خنک شد پاستیلا رو به خودش ندادی بخوره :دی

قربونت برم
راستی چشمم که به شناسنومه ات افتاد یهو دیدم همون عکسه شناسنومه منو انتخاب کردی ... خوشحالم چون هم سلیقه ایم (بوس)

قربونت برم
بای

آره .... یه چیزی ریخت روش!!!!!!!!!!!!
آره دل منم خنک شد!!!!!!!!!!!!!!!
فدات شم ........
آره دیگه هر چی گشتم تو نت عکس با اون فرمت که می خواست پیدا نکردم اینو پیدا کردم فقط ......
راست می گی ها الان دیدیم عین ماله توئه!!!!!!!!!!!!!
فدات شممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد